“Kain Batik Aku Jugak Yang Dia Bedal”- Hindustan Punya Pasal, Aeril Zafrel Gigih Pakai Kain Batik Bini!

Terbaru pelakon Wawa Zainal telah memuat naik satu video ketika Aeril sedang menari lagu hindustan sambil dia memakai kain batik Wawa.

“kain batik aku jugak yg dia bedal,” tulisnya.

Dikirim oleh Mia Kacang pada Rabu, 13 Februari 2019

Bukan main seronok lagi Aeril menari walaupun berkain batik Wawa.

Lantas, netizen telah memberi komen kerana terhibur melihat gelagat pasangan ini didalam video tersebut kerana sangat kelakar.

Bukan sahaja kelakar, netizen juga turut merasakan pasangan ini sangat comel.

Alahai, sakan ya apabila Aeril menari lagu Hindustan sambil memakai kain batik si isteri. Bukan main sweet lagi mereka ni.

Untuk rekod, Aeril dan Wawa telah mendirikan rumah tangga pada 25 Februari 2012 dan dikurniakan dua cahaya mata bernama Ahmad Fakhruddin Attar, 5 tahun dan Hayla Maghfiratul Adzkiyya , 3 tahun.

“Ini Kes Lapar..”- Aeril Kongsi Video, Netizen Terkejut Wawa Pakai ‘Tudung Senget’ Tapi Tetap Cantik!

Siapa saja yang tidak kenal dengan pasangan sama cantik, sama padan ini. Aeril Zafrel dan Wawa Zainal menjadi diantara pasangan suami isteri selebriti disukai ramai dan sering menjadi tumpuan ramai.

Aeril menerusi Instagram, berkongsi video isterinya dan menulis kapsyen sambil berseloroh tentang Wawa “betul ke makcik bawang kalau masak bawang macam ni??” namun netizen lebih terkejut dengan pemakaian tudung Wawa.

Dikirim oleh Mia Kacang pada Rabu, 16 Januari 2019

Mana taknya, bagi peminat tudung yang dipakai Wawa dilihat senget benget namun tetap membuatkan selebriti ini kelihatan cantik sahaja.

Di ruangan komen, netizen tidak melepaskan peluang untuk memberi komen mengenai tudung Wawa yang tetap cantik!

Pesen apa la Wawa..tapi cantik

Weh shawl tak kemas pun still cantik..

Tak pernah tak cantik..

Sebaik sahaja pulang ke tanah suci, kini pasangan selebriti yang cukup terkenal iaitu Wawa Zainal dan Aeril Zafrel ini perlu menunaikan janji bagi membawa kedua anaknya untuk bercuti.

Pasangan sama cantik, sama padan ini baru-baru ini menunaikan umrah tapi tidak membawa anak-anak yang dikenali sebagai Attar dan Hayla namun kini keluarga bahagia ini sudah berada di Dubai.

Sekarang ni at the top SkyBurj Khalifa ..

Destinasi pilihan kali ni Dubai

Bergaya habis kau ya..padahal nak beli sayur je pun…

Aeril yang sering mengusik Wawa di laman Instagram miliknya itu, kali ini Aeril memuat naik foto isterinya dan memanggil Wawa sebagai Mak Cik Kiah sambil berseloroh tentang gaya yang dipakai Wawa.

Bagaimanapun, menurut Wawa setelah 12 hari meninggalkan anak-anak ketika menunaikan umrah bersama Aeril, dia kini perlu mengagahkan dirinya untuk membawa anak-anak berjalan meskipun Wawa dalam keadaan demam namun Wawa berkata dia dan keluargannya sangat suka dengan Dubai.

We love this place so much..

Sumber: Wawa Zainal, Aeril Zafrel via HCL

Video : Instagram Wawa Zainal via Media Hiburan

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*