GLOBAL

[GAMBAR] Seksi Macam Ibunya! Anak Gadis Kajol & Ajay Yang Semakin Jelita

Bercakap tentang industri filem Bollywood memang tak boleh lepas dari nama pasangan fenomena Shahrukh Khan dan Kajol. Pasangan ini sudah seperti ikon dari filem Bollywood. Ramai peminat yang kemudiannya berharap mereka dijodohkan dan besatu untuk bernikah. Namun malangnya harapan peminat tinggal harapan saja. Kerana pada akhirnya Kajol justru jatuh pada pelukan Ajay Devgan. Kajol dan Ajay bernikah pada tahun …

Wow! Cantik, Bijak dan Berbakat, 10 Aktres Bollywood Ini Pernah Pegang Gelaran Ratu Cantik India!

Selain wakil ratu cantik dari Filipina dan Thailand, ratu dari India juga sering kali diberi perhatian ramai dek kecantikan dan kepintaran mereka. Malah apa yang lebih menarik, ada di antara pemenang atau wakilnya turut menjadikan pertandingan ratu cantik sebagai platform untuk menceburkan diri dalam dunia perfileman di Bollywood hingga menjadi antara pelakon bertaraf superstar di …

Ini Memang Gempak! Beginilah Bas Mewah Milik 5 Artis Bollywood Popular

Menjadi aktor dan aktres, sudah tentu akan dilihat sebagai idola. Dengan kesibukan dalam dunia hiburan, sudah pastinya mereka perlu bersiap sedia untuk bergerak ke seluruh negeri. Hal ini lantas membuat kan selebriti harus selalu berada di lokasi pergambaran terus menerus, bahkan tempat itu seperti menjadi rumah kedua bagi mereka. Akan tetapi, ada beberapa selebriti yang …

Ini 9 Selebriti Cantik Indonesia Ini Kahwin Dengan Jejaka Malaysia, No.5 Sama Cantik Dengan Mertua!

Perkahwinan di antara dua negara, Malaysia dan Indonesia sudah tidak asing lagi di negara kita. Lebih-lebih lagi di kalangan selebriti hiburan.Jelas sekali jodoh tu tak mengenal budaya dan bangsa kan? Kata orang, kahwin campur ni pun boleh buka peluang untuk mendapatkan anak-anak yang comel. Kalau tak percaya, try la. Ok gurau je. Hiks! Berikut Remaja …

Bukan Biasa-Biasa, Ini Gaji Sebulan Pengasuh Taimur Ali Khan

  Jika anda selalu stalk gambar si comel Taimur Ali Khan Pataudi, pasti perasan susuk tubuh wanita yang selalu memegang Taimur. Bukan ibunya Kareena Kapoor tapi pengasuh Taimur yang sering bertocang kemas dan memakai kaca mata. Dia dilihat begitu mesra dan Taimur juga sangat selesa apabila bersama pengasuhnya. Kalau dah anak kepada dua superstarBollywood memang …

Dia ambil ‘benda ni’ guna tangan.. selfie lagi! Lepas tu dia baru tau ‘benda ni’ sangat bahaya.. Orang kampung pun tidak berani nak sentuh dia!

Komen tentang video : (atau scroll ke bawah terus tonton video) Dia ambil “benda ni” guna tangan.. selfie lagi! Lepas tu dia baru tau “benda ni” sangat bahaya.. Orang kampung pun tidak berani nak sentuh dia! Anda boleh scroll ke bawah tonton video terus. Sedikit info mengenai Kepiting Kelapa: Kepiting kelapa (Birgus latro) adalah spesies …

Inilah Senarai 20 Wanita Tercantik Di Dunia! No 9 Tu Sangat Cantik, Buat Korang Tak Tidur Malam!

Siapa wanita paling cantik di dunia? Persoalan yang sangat umum, terutama untuk lelaki. Disebabkan itu juga, pelbagai majalah dan laman web membuat sebuah senarai-senarai mengenai wanita di dunia ini yang mempunyai paras paling cantik. Selain fizikal dan kecantikkan, masih ada beberapa faktor lain dimabil berat seperti selebriti, keyakinan diri, kecerdasan, populariti, dan skil. Walaupun fakta …

[GAMBAR] Wajah Rosalinda Dulu & Kini Yang Kekal Lawa, Walau Usia Telenovela Dah Cecah 19 Tahun. Wow!

Kami percaya, pasti ada di antara kalian yang tahu dengan telenovela popular Latin, Rosalinda yang pernah ditayangkan di negara ini lebih 18 tahun lalu. Menangkat kisah kekeluargaan, Rosalinda mempunyai durasi sebanyak 80 episod dan diterbitkan pada tahun 1999 lalu diakui sebagai antara telenoleva paling laris ketika zaman kegemilangannya. Baik dramanya yang diminati ramai, ada juga …

Honda Jazz Ini Dilanggar Ferrari, Namun Pemiliknya Yang Sedang Marah Itu Tidak Jadi Mengamuk Setelah Melihat Pemandu Ferrari Itu

tercetusnya pergaduhan sama ada kecil ataupun besar. Namun berbeza dengan lelaki ini setelah kenderaan Honda Jazz berwarna putih yang dipandunya itu itu telah dilanggar daripada bahagian belakang oleh sebuah Ferrari berwarna merah. Meskipun pada mulanya, lelaki itu berasa seperti mahu mengamuk apabila pemandu Ferrari merah itu tidak mahu keluar daripada kenderaannya walaupun sudah berkali-kali diminta …

Akibat Sari Panjang, Pengantin Baru Ini Disiasat Oleh Pihak Berkuasa

SEMUA pasangan pengantin ingin mengabadikan kenangan persandingan mereka sebagai memori terindah. Jadi tidak hairanlah jika ada kejadian yang pelik semasa persandingan seperti yang dilakukan pasangan ini. Pengantin perempuannya yang juga seorang model telah mengenakan sari yang kainnya sepanjang 3.2 kilometer semasa majlis perkahwinan mereka di Colombo, Sri Lanka. Khabarnya, itu merupakan sari terpanjang yang pernah …