Comel Gila!”-Gaya ‘Raver’ Hayla Power Habis, Aeril Ajak Netizen Battle!

Lihat sahaja gelagat comel dan matanya yang besar, Hayla Maghfirahtul Adzkiyaa, atau nama manjanya Hayla pasti membuatkan hati netizen kita terhibur dengan video-video comelnya. Malah, kecomelan Hayla juga boleh membuatkan netizen rasa geram ya amat. Lagi-lagi bila tengok Hayla tersenyum.

Baru-baru ini, Aefril Zafrel telah memuatnaik video Hayla sedang membuat mimik muka yang comel. Video tersebut telah dimuatnaik di laman Instagram Aeril sendiri beserta dengan kapsyen “Perghh hayla pun dah jadi budak raver macam mak dia. Ada siapa-siapa berani nak ajak battle tak?“. Pandai betul Hayla ikut gaya seperti ibunya. Memang comel habis video Hayla buat mimik muka ikut rentak.

Rata-rata netizen yang menonton video raver versi Hayla berasa sangat terhibur. Malah, netizen juga memuji muka Hayla sangat comel dans erupa giler macam Wawa Zainal. Hayla siap goyang-goyang kepala lagi dalam video tersebut. Memang raver habis Hayla ni. Boleh kalahkan ibunya yang bertik tok.

Hayla dah jadi budak ‘raver’ macam ibunya…

 

Comel, geramnya…

Sebijik macam Wawa…

Nak jadi macam mama pakai lipstik…

Bila bapak jaga anak…

500 kali ulang…

Sumber: IG Aeril Zafrel

KisahDunia.COM

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *